ایده های عکاسی تبلیغاتی از شمع

عکاسی از محصول در دنیای رقابتی امروز خیلی مهمه! سایت، فیسبوک یا پیج اینستاگرام شما، ویترین شماست!

هر چقدر این ویترین زیبا تر باشه گیرایی بیشتری داره و احتمال یا هیجان خرید رو بیشتر میکنه و ما به عنوان مدیران کسب و کار موظف ایم استراتژی پیشران رو انتخاب کنیم، که برای این استراتژی دو راه داریم:

۱٫خلاقیت به خرج بدیم از ماکسیموم توان تیممون استفاده کنیم و و عکاسی محصول رو خودمون انجام بدیم یا

۲٫هزینه کنیم و عکاسی محصول رو به یک تیم متخصص بسپاریم

در هر حال ما اینجا چندتا ایده خیلی خوب برا عکاسی از شمع، که جدیدا خیلی پرطرفدارشده، براتون میزاریم:

برای عکاسی از شمع شما به وسایل زیر نیاز دارید:

دوربین یا دوربین موبایل/ نور طبیعی کنار پنجره/ دوتا مقوای سفید/ پارچه و میوه خشک و هر جزئیات دیگه ای که دوست دارید!

از یک مقوا به عنوان زمینه، و از یک مقوا به عنوان بک گراند استفاده کنید. محصول و جزئیات دیگر رو هم با یک ترکیب بندی زیبا کنار هم بچینید(دقت کنید که روی محصول سایه نیوفته).

برای اینکه قدرت عمل بیشتری داشته باشید، میتونید از مقوای سوم استفاده کنید تا از زوایای بیشتری بتونید عکس بگیرید.

نمونه های زیر رو ببینید تا ایده های بیشتری پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *