۵ ویژگی صفحه یا پیج خوب تو اینستاگرام

میخوایم با هم تو این بلاگ ویژگی‌های یک پیج یا صفحه ی خوب تو اینستاگرامو بررسی کنیم؛ و ببینیم مجموعه چه ویژگی‌هایی باعث میشه یک پیج تو اینستاگرام دیده بشه تا مخاطب عام و خاص خودشو تحت تأثیر قرار بده؛ تا جایی که تعامل با مخاطبان همیشگی و زیاد باشه.

بریم با هم ۵تا از ویژگی های مهم برای داشتن یه پیج خوبو تحلیل و بررسی کنیم

۱ . پیجی خوبه که نمایه یا پروفایل مناسب داشته باشه

نمایه شما اولین چیزیه که کاربر هنگام بازدید از صفحه شما می بینه. طوری حساب کاربری خود را بسازید تا تصویر برند خود را با موفقیت نشان دهید. در اینجا ما یک راهنمای ساده با چند نکته برای بهینه سازی نمایه کسب و کار شما آوردیم:

  • نام تجاری : از اسمی استفاده کنید که با کسب و کار شما, ماهیت شما و چیزی که مخاطبان می توانند با آن ارتباط برقرار کنند، همگام باشد.
  • بیو: بیو اینستاگرام چیزیه که پیج شما را توصیف می کنه. یک جمله تک خطی جذاب در مورد کسب و کار یا خدمات خود بنویسید تا به دنبال کنندگان خود اطلاع دهید که برند شما چه چیزی ارائه می دهد. همچنین می توانید لینک وب سایت خود را با دکمه Call to Action اضافه کنید.
  • عکس پروفایل : تصویر نمایه یا همون عکس پروفایل برای کسب و کار شما یک موضوع مهم است. از یک عکس جذاب برای جلب توجه استفاده کنید. همچنین می توانید از لوگوی برند خود برای تعیین هویت برند پیج استفاده کنید.
  • آیدی(ID)اینستاگرامی : نام کاربری یا آیدی پیج شما به افراد کمک می کنه تا شما را جستجو کنند که با علامت “@” شروع می شه. سعی کنید از آیدی های کوتاه و مختصر استفاده کنید تا مخاطبان به سرعت آن را پیدا کنند.
  • اطلاعات تماس : فراموش نکنید که آدرس کسب و کار، شماره تماس، نشانه ایمیل و سایر اطلاعات تماس مرتبط را ذکر کنید! مردم مشاغلی را دوست دارند که به راحتی قابل دسترس و تماس هستند، نه اونهایی که بیش از حد محتاطن.
  • فیلترها و پالت رنگ : اینستاگرام مجموعه ای از فیلترها را برای انتخاب شما ارائه می ده پس سعی کنید از فیلترهای ثابت برای پست های خود استفاده کنید. همچنین پالت رنگی خاصی رو برای خودتون انتخاب کنید تا مردم بتونن به سرعت برند شما را تشخیص دهند.

۲ . پیج شما باید ویترین خوبی باشه!

سعی کنید تا محتوایی که برای پیج خودتون آماده میکنید محصولات یا خدمات و یا هر کاری که انجام میدید رو به خوبی تو نگاه اول بتونه نشون بده. یک راه حل خوب اینه که ار کاور های مناسب و قابل فهم برای پست هاتون استفاده کنید که خیلی مهمه!

۳٫ روزانه استوری بزارید.

روزانه حدود ۵۰۰ میلیون اکانت از استوری اینستاگرام استفاده می کنند. از آنجایی که استوری اینستاگرام شامل ویدیوها یا تصاویر کوتاهیه که فقط ۲۴ ساعت طول می کشه، می توانید از این روش برای ارتباط با مشتریان خود با ایجاد چند ویدیوی کوتاه طنز یا جذاب برای استوری های خود استفاده کنید.
شما باید با مخاطبان خود در ارتباط باشید تا شمارو فراموش نکنند. یکی از راه‌هایی که این مشکلو حل کرده استوری گذاشتنه.
اینجوری شما با مخاطبان خودتون تعامل بیشتری خواهید داشت. همچنین میتونید در قالب استوری محصولات, خدمات جدید و یا هر ایده ای رو با مخاطبان خودتون به اشتراک بزارید و تا ۲۴ ساعت اونها در دسترس هستند.

۴٫ هایلایت استوری داشته باشید.

از آنجایی که استوری های اینستاگرام پس از ۲۴ ساعت ناپدید میشن، بهترین آنها را در قسمت هایلایت ها نگه دارید. اینجوری به کسایی که تازه وارد پیج شما میشن اولا نگاهی سریع به محصولات و خدمات شما میده؛ همچنین می تونن بفهمن که شما چه کارهایی کردید و چه کارهایی قراره بکنید…

۵٫ به مخاطبانتون ارزش بدید

تنها پیجی خوبه که به مخاطباش ارزش میده؛ چون مخاطب ذاتاً ارزشمنده, مثله شماهایی که با ما تو این پست و بلاگ همراه ما بودید